۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵

باستی:

بارندگی‌ها مشکلی برای مسافران نوروزی در استان بوشهر نداشته است

بارندگی‌ها مشکلی برای مسافران نوروزی در استان بوشهر نداشته است

بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بارندگی‌ها مشکلی برای مسافران نوروزی در استان بوشهر نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن باستی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از وضعیت حضور گردشگران نوروزی در استان بوشهر اظهار داشت: در این فصل از سال شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح استان بوشهر هستیم و ما نیز تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای حضور و اسکان مسافران نوروزی در استان فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر فراهم است، گفت: در روزهای گذشته شاهد بارندگی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم ولی مشکلی برای مسافران نوروزی به وجود نیامد و مسافران نوروزی در مدارس و سالن‌های ورزشی اسکان یافتند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: سواحل استان بوشهر دارای جذابیت بالایی برای گردشگران هستند و در ایام نوروز نیز بیشترین میزان حضور مسافران نوروزی در بخش‌های ساحلی استان است.

وی از تلاش برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مسافران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: در ۳۰ نقطه استان بوشهر کمپینگ‌های اسکان مسافران نوروزی ایجاد شده است و دو هزار و ۲۰۰ کلاس نیز در مدارس استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

باستی به اقدامات مناسب برای روان‌سازی ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور در راه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: گشت‌های منظم اکیپ‌های راهداری و پلیس و گروه‌های امدادی و هلال احمر در سطح استان را شاهد هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به هماهنگی مناسب برای سوخت‌رسانی مطلوب در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: مراکز خدمات رفاهی و اورژانس و هلال احمر و مراکز بهداشتی و درمانی نیز در این ایام برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی بسیج شده‌اند.

کد خبر 2522589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha